خوراک بادمجان ترکیه ای موجب مرگ کودکی شد

دستور العمل های مقرون به صرفه با بادمجان موضوع این مقاله است.بادمجان یکی از انواع سبزیجات سالم و مفید است که حاوی درصد بالایی آهن است باید هر از چند گاهی آن را روی میز غذا عرضه کنیم.

دستورهای زیادی وجود دارد که در آن خوراک بادمجان ترکیه ای گنجانده شده است و طعم فوق العاده ای دارد.یک پیش غذای خوشمزه است و میتوانیم به عنوان غذای اصلی روی آن حساب کنیم.در صبحانه و شام، قبل از آن، ما دستور العمل های زیادی برای صبحانه و شام داشتیم.

از جمله شکوکا مصری، و دستور پخت شام با تخم مرغ و لوبیا مصری با مخلوط های مختلف در فردر واقع من یکی از طرفداران این اقلام هستم و لازم نیست فقط برای صبحانه و شام آنها را تهیه کنم.

اما گاهی اوقات برای ناهار این اقلام را به عنوان یک نوع تغییر تهیه می کنم، شما آن را دوست خواهید داشت و اینم 3 مورد دستور العمل های مقرون به صرفه با خوراک بادمجان آسان و خوشمزه بدون سرخ کردن امیدوارم امتحان کنید.

خوراک بادمجان ها را شسته و پوست می گیریم تا حالت راه راه به ما بدهد سپس آن را به صورت مکعب های کوچک برش می دهیم. بادمجان را به مدت نیم ساعت در آب فراوان خیس کنید و یک قاشق غذاخوری نمک اضافه کنید و هم بزنید تا تلخی آن گرفته شود.

روغن را در تابه بریزید سپس پیاز خرد شده را اضافه کنید و هم بزنید تا پیاز پژمرده شود سپس فلفل رنگی را اضافه کرده و هم بزنید. خوراک بادمجان ها را صاف می کنیم سپس روی پیاز و فلفل های رنگی می گذاریم.

سپس زیره، گشنیز، نمک و فلفل سیاه را می ریزیم، هم می زنیم، سپس درب تابه را می بندیم و خوراک بادمجان را به مدت 5 دقیقه روی حرارت متوسط ​​می گذاریم. درب ظرف را بلند می کنیم سپس هم می زنیم.

سپس گوجه ها را کم می کنیم و هم می زنیم سپس حرارت را کم می کنیم و در تابه را می بندیم و می گذاریم تا کاملا بپزد. روی خوراک بادمجان را بپوشانید و روی حرارت ملایم بگذارید تا تخم‌مرغ‌ها نرم شوند، سپس حرارت را خاموش کنید و با ورقه‌های فلفل و کمی جعفری خرد شده تزئین کنید.